Het Begin

Beste lezer.

 

Vanaf maart 2020 tot op heden is er een hoop gaande.

En een ieder gaat daar mee om op zijn of haar eigen manier!

Ik ben persoonlijk niet van de paniek, bekijk alles met een realistisch oog, en met een nuchter verstand!

En als we allemaal een beetje rustig nadenken, niet gelijk in de stress schieten , dan zouden we al aardig opschieten.

Gelukkig zijn er met mij velen, het merendeel dus, met een gezond nuchter verstand gezegend.

Niet dat ik met hen hun pad bewandel, immers, daar heb ik geen tijd voor, maar ik volg het meeste nieuws via de alternatieve media!

Ik hoor veel, word links en rechts getipt door hem die er zijn geweest, en dus er over kunnen praten!

Immers, ik zou niet kunnen schrijven als ik er middels hen, die er zijn geweest, er min of meer ook bij word betrokken.

Daarnaast zijn de vele live beelden het bewijs dat er onder andere, door onze regering, alle media bedrijven, aangestuurd door het grote geld, U een rad voor ogen draaien!

En als we het over een echt virus hebben, immers, mijn slogan luidt:

'Toen de griep verdween, covid verscheen!

Daar waar mensen als Wappies worden weg gezet door, in mijn ogen, de gecontroleerde oppositie , waarbij grove leugens niet worden geschuwd, om de eenvoudige reden dat er een agenda moet worden uitgerold door miljardairs en andere wellustelingen, onder het leugen wat corona heet!

Griep heeft altijd bestaan, en het zal langzamerhand geen geheim meer zijn dat de NWO snode plannen heeft met de mensheid,

En de NWO bestaat uit rijke maar zieke geesten die niets, maar dan ook niets met de mensheid op hebben!

Immers, het zijn zij die al hebben toegegeven dat de totale wereldbevolking gereduceerd wil hebben tot een controleerbaar aantal!

Ik ga U dit allemaal niet uitleggen, U zal zelf beter moeten weten na alle valse signalen doe onder andere zowel Rutte alsmede leraartje de Jonge U het laatste jaar bijna wekelijks voorschotelen.

Een leraar die ineens dokter is van gezondheid, en zou weten wat goed voor U zou zijn, en U daarbij de vergelijking geeft van een krampachtig geheim gehouden recept van een injectie, omdat U ook niet zou weten wat er in een frikandel zou zitten!

Je reinste kolder qua vergelijking , en een frikandelletje ga je niet dood van, terwijl het geheim gehouden recept van de prik al menig doden op zijn geweten heeft.

Om nog maar te zwijgen over de door de maatregelen, dus niet door het toverwoord corona zelf, maar door de maatregelen zelf , doden door vereenzaming, doden door zelfmoord, doden door het te laat starten van een behandeling die men nodig heeft voor ernstige ziekte' s!

Dit alles vanwege de maatregelen!

Het duo, plus de rest van hun handlangers hebben bloed aan hun handen.

In de komende blogs wil ik onder andere de zogenaamde wappies hier bespreken, hun doen en laten, op een respectabele manier, want U raadt het al, de media is bang voor de waarheid.

De politiek is bang voor de waarheid!

Enkele sensatie kanalen via diverse kanalen zetten deze compleet denkers totaal voor schut, onder de noemer satire!

Ik als bijna fulltime schrijver van vele (niet uitgegeven) verhalen , daar ik niet zo zeer op publiciteit uit ben, weet als geen ander wat echte satire is.

En dat is beslist niet zij, die hun stem in alle oprechtheid willen laten horen om hun medemens proberen wakker te houden in deze complexe tijd over de gehele wereld betreffende corruptie!

Reactie schrijven

Commentaren: 0