Live streamers

Voor de Mainstream media een ware plaag!

Immers, zij verkondigen het echte nieuws!

Zij verkondigen hetgeen er werkelijk aan de hand is, het omgekeerde spel wat de Mainstream media de mensheid wil doen geloven word meedogenloos de grond in getrapt!

En Terecht!

Immers, de Main stream media word betaald om de angst in de bevolking te houden, om de door de corrupte regeringen overal ter wereld mee te helpen aan een massale leugen.

En er zijn zoveel live streamers, die ik in wat komende hoofdstukken naar mijn inzicht ga benoemen!

Niet op een negatieve manier, want ik juich de oprechtheid en de eerlijkheid, waarmee de live streamers de onwetenden proberen op een ander spoor, de waarheid te zetten.

 

Inmiddels is de eerste live streamster een soort BN er geworden.

Vooral in de sub media, dus de helpertjes van de groteren, een doorn in het oog, opdat ook deze klanten er niet tegen op kunnen boksen, hoe zeer ze ook proberen deze live vloggers in de grond te trappen, uitmaken voor alles wat lelijk is, pesterijen, zelfs tot in het prive leven aan toe, wat uiterst strafbaar is overigens!

Daar praat men graag over het verleden van  ALLE vloggers, niet een uitgezonderd, daar zij, de MSM zeg maar, zo een opening hopen te vinden om de gewone man/vrouw vloggers tot stoppen te dwingen!

Helaas, zonder resultaat!

 

Zij is beslist geen katje om zonder handschoenen aan te pakken!

Een pittig gebekte Dame die je ongezouten haar mening geeft, of het nu positief is, of niet!

Haar auto is langzamerhand overal in Nederland, en zelfs in Frankrijk wel bekend.

De Naam Revrouwlutie staat in grote duidelijke letters op het achternaam van haar autootje, en zo tuft zij wat kilometertjes weg

om maar bij demo's te zijn, die ze vervolgens deelt voor haar grote schare volgers!

Volgers, die om wat voor reden dan ook, niet naar zo'n demo toe kunnen, worden zo op de hoogte gehouden wat er zich werkelijk afspeelt, maar vooral, waarom!

 

En ze weet hoe ze filmen moet, alsof ze een soort antennetje heeft waarbij ze haar camera naar toe moet richten!

Want het zijn niet alleen de demonstranten, het is ook, heel belangrijk, hetgeen er mis gaat met de handhaving!

En er gaat heel wat mis.

Ik weet wel, die gasten worden er ook maar op uitgestuurd, en bevel is bevel,en hoevaak men het ook probeert goed te praten als er weer eens te hardhandig is geveegd, en dat  natuurlijk alleen word verstopt, met verkapte opmerkingen van de MSM, beelden liegen nooit!

Ze kunnen niet tegen loze lettertjes op, ook niet met een gemanipuleerde foto van de 'geweldige politie of ME ers.

ME ers, huurlingen vaak, en het is alsof die gasten geen geweten hebben!

We kunnen rustig stellen dat streamers zoals Irhuia al menig mens uit een winterslaapje hebben gewekt!

Nogmaals, live beelden liegen niet!

En ga jij als MSM gedrocht daar maar eens tegen in!

De tegenwoordige vloggers, zowel mannelijk als vrouwelijk zijn een grote aanwinst voor hetgeen wat onrecht heet!

Onrecht, leugens, door de politiek en MSM , worden door deze 'amateur' journalisten allemaal te niet gedaan, waarvoor ik als blogger alleen maar diep respect heb!

 

Natuurlijk.. ook deze mensen hebben gevoel, en soms gebeurd het dat ook zij even de kop laten hangen, zich afvragen waar ze mee bezig zijn, en of het wel nut heeft wat ze doen!

Om vaak enkele dagen daarna weer te zeggen: "Het heeft nut, zie er steeds meer mensen wakker worden"!

De realiteit van de live streamers wint het van de Mainstream media, stapje voor stapje, en dat is de ware reden waarom de MSM deze mensen, en anderen die hier in meegaan, koste wat het kost, kapot willen hebben!

Tegen elkaar op zetten op verschillende site's.

In de zeik zetten.. want men is bang dat de meerderheid het in de gaten krijgt dat de Mainstream media, betaald door de duivel, alles in het zadel van de politieke leugen wil houden!

Jammer joh!

Zij die het echte nieuws live brengen, zijn onvermoeibaar!

Joh, en dat gelul over het vragen van een tikkie ook!

Het is heel simpel uitgelegd.

Jij wilt als kijker op de hoogte worden gehouden!

Men moet er wel heen, keer op keer, en de een zou het wellicht makkelijker kunnen dan de ander, om het zelf op te hoesten.

Goed, ik ben eerlijk, ik heb geen cent te makken, maar als ik het had...

Immers, ik word toch op de hoogte gehouden van het echte nieuws?

Ik ben soms toch ook nieuwsgierig hoe het een en ander in elkaar steekt.

Ik wil toch ook weten, en zien wat er werkelijk gebeurt tijdens een demo?

Nu was deze blogger al jaren wakker hoor, sinds de dood van ons aller Pim , was ik helemaal wakker!

En zeg nu zelf...jij betaald voor internet, voor je tv, radio, maar al die gasten worden betaald door de corrupte omroepen zelf om een leugen te verspreiden!

Dan is een klein tikkie een prachtige gelegenheid om de live vloggers  geweldige' 'tikkies'  uit te laten delen naar deze satanische MSM!

 

En men moet niets he, het is allemaal op vrijwillige basis, dus stop met zeuren!

Het is een soort roeping, ze moeten van zichzelf, louter en alleen, omdat zij ook niet tegen onrecht kunnen!

En dit willen delen met zoveel mogelijk mensen, en nee, eigenlijk wilden ze helemaal niet bekend worden, en wellicht had men liever in de anonimiteit willen blijven.

Maar het is een roeping, van velen, niets meer, niets minder.

En mocht je het beruchte autootje zien met deze naam op het achternaam...onthoud een ding:

Achter het stuur zit een mens met gevoel, een moeder, maar ook een vrijheidsstrijdster!

Wel een met haar op de tanden zoals men zegt, godzijdank niet in het echie, want dan zou haar mooie lach door een rare snor niet meer te zien zijn!

Keep it going  Revrouwlutie, en hou het volgende in gedachten:

Zij die strijden hebben vijanden, maar zeker het driedubbele echte aantal mensen die van jou houden!!!

http://revrouwlutie.org/

 

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 10
  • #1

    Irhuia_ReVrouwLutie (woensdag, 26 mei 2021 13:18)

    Inmiddels is het autootje met RVL op de sloop belandt......te veel km's en te weinig geld om het goed te onderhouden. Maar niet getreurd. Een zeer gulle vriend stond mijn zijn auto af zodat ik door kan blijven gaan met wat ik het liefste doe: op pad naar een demo, actie en deze ongezouten en ongecensureerd in beeld brengen.
    Het BN-gehalte is regelmatig een ding waar ik wat ongemakkelijk bij wordt. Maar dat gevoel verdwijnt vaak als sneeuw voor de zon wanneer we in gesprek raken, en er achter komen dat we allemaal hetzelfde willen: Vrijheid.

  • #2

    A de Bree (woensdag, 26 mei 2021 13:28)

    Dat is onze Irhuia ten voeten uit, ze is de stem van de meeste strijders. Mijn respect is zeer groot �❤

  • #3

    Catharina (woensdag, 26 mei 2021 14:14)

    Ik volg haar een tijdje en het eerste wat ik doe tijdens mn kop koffie s' morgens is kijken op haar pagina of er iets nieuws is. Krachtige vrouw en niet alleen voor de demonstraties zet zij zich in maar ook o.a Jeugdzorg. Topper is het en ach lopen we allemaal niet eens te schelden op al het onrecht?

  • #4

    Marion (woensdag, 26 mei 2021 15:32)

    Zij is fantastisch, een echte topper. Ga zo door ��❣❣

  • #5

    Marjan (woensdag, 26 mei 2021 16:13)

    Een geweldig mens, ik volg haar. ruim een jaar, heb geloof ik al haar video’s gezien. Eerlijk tot op het bot, een topper! ❤️

  • #6

    Jeannette Adriana (woensdag, 26 mei 2021 16:52)

    Topper ❤️

  • #7

    Jacinta Ignacio (woensdag, 26 mei 2021 17:57)

    Irhuia allereerst mooie aparte naam wat betekent het?
    Ik volg je livestream naarst die van video in verzet. Dat vindt ik de meest eerlijk livestream'ers.

    Je bent een toppertje �
    Blessed be �

  • #8

    Simone (woensdag, 26 mei 2021 22:03)

    Wauw wat een top tekst over een topvrouw

  • #9

    Marjan (donderdag, 27 mei 2021 13:34)

    Volg deze topper al een hele tijd. Zoals zei is er maar 1, uniek in haar soort. Goudeerlijk lief mens. Ga zo door toppertje !!

  • #10

    Thysca (zaterdag, 29 mei 2021 23:21)

    Dank voor het zo mooi ondersteunen en beschrijven van deze prachtige wilde Parel.
    MbC
    Thysca