Live vlogger 3

Op dit moment is ze bezig een vlog te verslaan in Brussel!

The place to be, voor hen die er graag bij zouden willen zijn, maar, om wat voor reden dan ook, niet kunnen.

Dit keer heb ik gekozen voor Mita Overvliet.

Ook Mita is overal , en ik denk, ondanks dat haar bekendheid vaak het doelwit is van zwartgallig commentaar, wat hier niet word geaccepteerd , deze zelfde Dame dit allemaal doorstaat, immers, de realiteitszin is sterker dan wat voor onzin aan verzonnen fabels dan ook!

Immers...een ieder die ook maar wat bekendheid heeft, of het nu uit de muziek of de sportwereld , mag de waarheid niet ventileren, dan weegt het oordeel extra zwaar betreft leugenachtige en kinderachtige opmerkingen van diverse trolkabouters!

En Mita is ook iemand uit de sportwereld, en niet onbekend als gewichthefster!

Goed, daar ga ik het niet over hebben, omdat ik daar simpelweg niet de knowledge voor heb.

Ik heb Mita net als haar twee voorgangers hierboven, vaak gevolgd, en men kan rustig stellen dat ook deze Dame niet op haar mondje is gevallen, veel weet over wetjes en andere weetjes.

Mita is regelmatig in de frontlinie van een betoging, en ook zelfs met enige dreiging van zinloos geweld door overheidssoldaatjes gaat ook zij niet direct 'on the run'!

Een zorgzaam type.

Bij een protest in Frankrijk werd er met traangas gegooid door agressieve mafklappers die hun orders uitvoeren zonder hart noch geweten.

Mita maakt haar eigen brouwsel om de ogen te ontdoen van het venijnige traangas.

Een moment wat mij als een soort herinnering als zijnde een mooi beeld van een mens in nood!

Iemand in een scootmobiel had de volle laag gekregen, en wist niet meer waar te gaan.

Met gebaar en woorden wist Mita het persoon duidelijk te maken even rustig te worden, waarna ze haar brouwsel in de ogen van het slachtoffer sprayde , en binnen no time kon dit persoon zijn weg vervolgen!

Een 'WOW" moment, in deze tijdens waarin politiekers en andere leiders iets niet tonen, maar de vloggers wel!

Menselijkheid!

Een soort dappere Dame die zich ook nog eens ontfermd over de medemens, in vele opzichten heb ik begrepen, maar dit niet hier ga bespreken , daar dat niet aan mij is.

Waarom Mita zo vaak word benoemd als zijnde een slecht persoon, betekend voor mij alleen maar dat ze goed bezig is, want inmiddels weten wij allemaal dat alle negatieve kritiek onmacht is voor hen die terrein winnen!

Ook nog een puur stukje mens, typisch een vrouwendingetje denk ik, en heerlijk, zonder schaamte...voordat ze de vlog gaat verslaan, moeten wel haar wimpers in de mascara worden gezet!

En als gewoon mens doet ze dat terwijl de camera aan staat!

Is dat niet super?

Ik bedoel...zo heerlijk gewoon, maar ook strijdbaar, en dat, terwijl ze al een hoop dingen heeft die ze daar tussendoor doet!

Een prachtige ziel ook weer, gewoon mens, in al haar oprechtheid!

Ook Mita is overal!

Inmiddels is ook zij niet meer weg te denken in de demo wereld die strijd voor ons, de gewone mens, die niet in leugens geloven!

Mita is gewoon...Mita!