Live streamer 4

 Op dit moment luister ik naar een live verslag van de Uyghur demo in Enschede en hoor nog een bekende stem!

Deze man maakt van zijn hart gelukkig geen moordkuil , het is geen compleet feest als Leo Stoter niet in mijn verhalen langs is geweest!

Leo, altijd vergezelt door zijn trouwe viervoeter Bla, dus ik laat een beetje in het midden wie er bekender is, Leo of Bla !

En laten we eerlijk zijn, Leo is vaak luidruchtig, dus niet te missen in het demo leven!

Ow, ik begrijp heel goed waarom hij soms luidruchtig is!

Hij wil iedereen iets duidelijk maken, en dat gebeurt met veel gevoel, een eigen gevoel van iemand die soms ten einde raad niet weten hoe hij zijn medemens moet bereiken.

Leo is vooral een gevoel mens!

Zijn prachtig getekende gelaat verteld al een hoop over zijn eigen leven, het onrecht wat hem is aangedaan in het verleden , zoals zijn gewezen strandtent in het verleden.

Soms raakt men in een dal door diverse gebeurtenissen, niets is menselijker dan dat, en we weten allemaal, een gevecht tegen overheid instanties is een verloren gevecht, daar je strijd tegen een web van corruptie!

Hier zeggen wij: Wat jou niet ten onder brengt, maakt je sterker!

En hoe sterk is zijn persoonlijkheid, ik heb de man nog nooit ontmoet, maar dat is ook niet echt nodig om iemand te leren kennen, observeren op afstand is ook een gave zeggen ze.

Leo heeft zich opgeworpen als zijnde een leeuw....brult indien nodig, waakzaam en alert, wat hem nog wel eens in de problemen brengt, maar Leo zou Leo niet zijn als ie niet keer op keer op staat!

Omdat hij blijft geloven in het goede van de mens, hoe wanhopig zijn stem soms ook klinkt, zodat ie het bijna uitschreeuwt.

Deels menselijke woede, deels het irritante gevoel niet gehoord te worden!

Ach, en ook hier weer, kneusjes uit de laagste laag van de bodem, micro deeltjes die er wat van moeten vinden, omdat deze micro deeltjes deel uit maken van het grote corrupte geheel!

Maar Leo, en natuurlijk Bla, die zijn baas trouw volgt...ze gaan door, niet kapot te krijgen door kritiek, omdat hij beter weet!

Kritiek is ongefundeerd , en dat weet de kritiek gever natuurlijk ook, maar ja.. bevel is bevel, en je moet op school maar veel getreiterd zijn, en dit niet los kunnen laten!

Leo buigt niet, Leo barst niet, Leo is Leo, en gaat door.

Ondanks al een beetje het ouder worden, maar daar ook weer, men is zo oud als dat hij of zij zich voelt, al heb ik persoonlijk wel respect dat ie dit allemaal nog doet in zijn, naar ik meen 67 ste levensjaar!

En als Leo dit leest, denk ik, hem een beetje kennende...joh , moet dit nou.. dit verhaaltje?

Sja kerel, jij zegt wat je denkt, waarvoor mijn complimenten!

Ik schrijf wat ik denk!

Rest mij nog een ding om te vragen...waarom heet Bla eigenlijk Bla?

Ik heb nog nooit zo'n typische naam voor een hond gehoord, en ik ben toch echt een, wat men noemt, een hondenman!

Hoe is die naam ontstaan?

Verder Leo, je hebt mijn respect, ook al koop je daar natuurlijk geen droog brood voor.

Ik wens je alle goeds!

Natuurlijk ook Bla, en jammer voor jou..ik denk dat Bla het qua knuffels beter voor elkaar heeft dan jij!

Da Leo...rustig aan!