· 

Verdedigen van de onschuld.

Brein windjes in de nacht, het is weer zover!

Er gebeurd zoveel om ons heen, dat alle zicht op de realiteit vertroebelt!

En om juist in die realiteit te blijven keer ik in gedachten vaak terug naar toen, vervlogen jaren, jachtige jaren vaak, het leven naast het vrachtwagenchauffeur zijn.

Toen ik van de truck afstapte toen het lijf het niet meer trok, de tikker een zware optater had gehad, verruilde ik het jachtige leven in.............niets!

Een tijd van revalideren, accepteren...het lijf is op...iets anders moeten gaan verzinnen, om vooral dat woordje niets tot iets te maken!

Ik storte me oa volledig  op hetgeen ik altijd al graag deed.

Motor rijden!

Goed, het moest een chopper zijn, want een race model kwam er niet in!

Daar had ze genoeg verhalen over gehoord van vrienden, hoe gek ik was...het kon mij niet hard genoeg!

Op een chopper is dat toch iets anders, niet verschuilen achter een race kuip die het meeste op ving qua weers invloeden,

en ik had geen andere keuze.

Het was dat, of niets.

Ach, elke motorrijder weet ook.. rij je op zo'n ding, ontmoet je mensen, en sommige van die mensen komen met voorstellen!

Zo ben ik oa bij BACA beland.

Bikers against child abuse voor diegene die het niet weten.

We reden naar kinderen die een moeilijke tijd hadden gehad, of nog door maakten, terwijl de rijders als geestelijke, of als het echt moest, levende schilden waren om deze kleintjes te beschermen.

Een mooie tijd, tenminste, wat je mooi kunt noemen, want sommige verhalen........

De sfeer onderling was goed, tot daar ook wat scheurtjes in kwamen, waarbij ik dacht dat men ego wel aan de kant kon gooien, dat paste helemaal niet in het beeld wat ik persoonlijk voor ogen had.

Een van de grondleggers en founder, (RIP Lange) van de Nederlandse afdeling nam mij apart en vroeg mij het bijna onmogelijke, wat ik hier niet ga vertellen, immers, het is er nooit van gekomen, daar ik destijds ook kort na dit mooie gesprek zou gaan verhuizen, wat ik op het moment van gesprek nog niet wist.

Dit laatste had alles te maken met heimwee perikelen naar NH van mijn meissie.

En ik denk, na anderhalf jaar op ons andere stekkie overleed Hennie (De Lange) na een kort ziekbed.

Een enkeling die dit verhaal leest zal weten wie ik bedoel, een vuurvreter pur sang, man van zijn woord!

Voor altijd in het hart!

En ineens popt hij zomaar op in gedachten als ik aan de massa graven in Canada denk van al die kindertjes, terwijl ik ook weer een bericht lees van een smetvlek in de demo wereld die met een 14 jarige wilde afspreken.

Denkende aan de pedo elite , wat nooit bewezen gaat worden vrees ik, alhoewel ik de hoop nog niet verloren ben, immers, deze hele klojona tijd staat bol van child trafficking en andere vuiligheid.

Ik rij geen motor meer, geen tijd, helaas, ja.. of ik het mis!

Maar keuze's zijn er om gemaakt te worden , en daarin gaat de liefde naar mijn Vrouw toch echt voor, en ik kijk tevreden terug op ruim 40 jaar vrijheid op de motor!

Ow, natuurlijk, als ik de kans krijg om voor een prikkie een sport motortje te kunnen kopen, liefst een jankende tweetakt, om even lekker de polders door te crossen en met een uurtje weer thuis te zijn, dan doe ik het.

Maar al thuis zittende, i net uitpluizen, googlen , info inwinnen over wat voor onderwerp dan ook, je moest eens weten hoe ik als digibeet achter vele dingen kan komen.

Simpel denken geeft de meest verbluffende resultaten!

Ik ga me weer inzetten voor een verborgen erfenis zoals ik het zie.

De vraag van mijn Bro kon ik niet beantwoorden destijds , wellicht op deze manier...zonder die twee wielen en brullende pijpen.

Ik ben als senior nog jong genoeg om op een andere manier gas te geven tussen de bedrijven door.

Helemaal nu, waar de kinderen min of meer buiten de smerige pedofielen om, ook nog eens bloot worden gesteld aan coke koning Minister de Jonge, die alles wat klein is, het liefst aan proeven wil onderwerpen!

Who is with me?

Ik wil dit een klein beetje landelijk gaan maken als dat lukt!

Alleen is geen optie, en met meer kom je ook meer aan de weet, onstaan er ook meer ideeen.

Nee, het gaat niet om rangen, naampjes, niks van dit alles.

Rij je motor?

Prachtig, want ook jou vrijheid is belangrijk.

Beleef je jou vrijheid op een andere manier, ook prima!

Een ieder doet het op zijn of haar eigen manier!

Natuurlijk mag het best een bikers sfeertje hebben, why not?

Ik kan zelf niet van huis af, maar de huidige technologie kan een ieder samen brengen.

Heb ik jou interesse gewekt..je kan hieronder reageren,ik moet zelf de reakties goedkeuren, dus staat je email er eventueel bij is dat wel teniet te doen denk ik.

Een pbtje via FB is ook prima, wellicht kan ik niet altijd gelijk antwoord geven of een babbel houden met je, want hier gaat het leven ook gewoon door, alsmede de dingen die nodig zijn die mijn Meissie door haar aandoening niet zelf kan!

Nee, ik heb geen naam voor hetgeen ik van plan ben, mocht het aanslaan, dan komt het vanzelf wel.

Een eigen page?

Ik heb daar geen tijd voor, dus wellicht iemand die het leuk vind om te doen!

Kortom...who is with me?