· 

De aanslag

De (nep) koning is geschokt betreft de aanslag op PDRV.
Als die zelfde sukkel nu eens zou zeggen: Ik ben geschokt op de hele Nederlandse bevolking welke aanslag er op mijn onderdanen (mocht ie willen) word gepleegd, maar nee...dat gebeurt niet.
PRDV sja, moet ik daar van zeggen.. veel goede dingen gedaan, maar ook enkele miskleunen.
Maakt dat van hem een held?
Ik heb, alsof het je levenspad is..karma dingetje ofzo, tot drie keer toe iemand het leven gered, ik hoef geen schouderklopje, ik ben geen held in dat opzicht.
Men doet wat ie moet doen.
Anderen zeggen..dat de vrije journalastiek word aangevallen!
Wat begrijpen die aanslagplegers dan niet?
Ga dan lekker het MSM wapen aanvallen, en niet iemand die mysteries probeert op te lossen voor derden!
PRDV was geen journalist in mijn optiek, die deed recherche werk waar de echte recherche bij faalde!
En dat, op de dag, dat een afgetreden kabinet er een wurgwet door heen jast dat een griep met zeer laag sterfte cijfer als A status aanneemt betreffende gevaarlijke virussen en aanverwanten zooi!
Geen hond hoor je erover!
Want men is AFGELEID door de aanslag op PRDV!
Het is niet alleen PRDV waar een aanslag op word gepleegd!!!!!
Iedereen, alle burgers, schapen en beter wetenden, te weten, ruim 17 miljoen Nederlanders, daar word een aanslag op gepleegd!
Hallo, worden we wakker?
Persoonlijk heeft die A status voor mij totaal geen betekenis, ik doe mijn ding, en een agent of boa hoeft mij niet vermanend aan te spreken over iets wat NIET bestaat, want dat mag ie dan aan gaan tonen, dat hetgeen, wat er NIET bestaat, wel bestaat.
Kan dat figuur niet...snappen we hem?
PRDV, over een kant kan ik wel sympathie voor hem voelen, over een andere kant vind ik het ook weer een stommeling!
RTL heeft hem namelijk in deze positie gebracht, Peter had bij zijn eigen programma's moeten blijven!
RTL , gelijk staande aan roddelblad de story, met al zijn mislukte misselijke koppies die het programma bestoken met klojona onzin, omdat ze daarvoor worden betaald!
Wat moet dan iemand daarin als gast doen?
Om wat poen bij te schnabbelen?
Wat ik wel met 100 % zeker weet, is dat RTL en Peter niet de juiste mix was.
RTL, geheel pro klojona, en PRDV duidelijk anti, en dat liet ie ook doorschemeren!
Afleiding is gaande mensen, en niet zo zuinig ook!
Richt je op de valse verkregen wet van een demon achtig kabinet wat geen wetjes meer mag maken!
Ow, wel de nog lopende zaken zeg je?
Alweer fout!
De A status was , terwijl dit zwakzinnige kabinet nog bestond, niet van toepassing, alleen de toen geldende oplichtingsregeltjes mochten ze blijven handhaven, niets meer, niets minder!
Nu is de A status aangenomen, en dat terwijl we al dik anderhalf jaar naar een afgekeurde B film zitten te kijken!
Je hoeft geen rechten te hebben bestudeerd om tot die conclusie te komen!
Alleen het een en ander goed doorlezen maakt je een realist!
Vechten voor je leven...niet vervelend bedoelt, maar zou iemand niet beter af zijn dat ie het niet overleeft met dergelijke verwondingen?
Als gehandicapte of zelfs als kasplantje verder te moeten, persoonlijk zeg ik.. laat mij dan maar gaan!
Hard?
Nee.. uit realistisch oogpunt!!!
Maar het volk laat zich weer massaal afleiden, kijken naar een korte bijeenkomst waar OOK weer iemand zit die met alle, vooral valse winden mee waait.
Halalsema!
En die schutter...ook een lul van de bovenste plank!
Als jou doel was de journalistiek aan te vallen, heb je in mijn ogen de verkeerde gepakt!
Misdaadverslaggever werd ie genoemd.
Hij versloeg de misdaad op bepaalde fronten op een totaal andere manier, het had NIETS met journalistiek van doen!
Hij wilde gerechtigheid, en dat...hahaha... gerechtigheid in dit land, dat wil geen enkele journalist!!!!
Die huichelt met alle winden mee, en de werkgever van diezelfde journalist bepaalt wat er wel of niet word gezegd of geschreven in kranten of televisie.
Ontleed het woord televisie maar eens, dan weet je waar ik over lul!
Owow..want vind de (nep) koning het erg...en wat meelijwekkend zijn die clowns uit Den Haag!
AAN MIJN REET!
Het komt ze allemaal heel mooi uit!!!
Afleiding pur sang!
MH17...de onderste steen, om maar een dwarsstraat te noemen.
Steeds komt er weer iets anders tussen om dit onderwerp naar de achtergrond te dringen!
PRDV werd slachtoffer...en is nu, op dit moment, terwijl er in dit land ruim 17 miljoen burgers op korte termijn slachtoffer worden van een aanslag op de mensheid, door de overheid, 'geslachtofferd' als afleiding object, hoe erg ook!
Worden we nu eindelijk eens een keer wakker of hoe zit dit verdomme?